زیبایی پزشکی

خرید کوکتل رویتاکر و انواع آن

خرید کوکتل رویتاکر

کوکتل رویتاکر یک کوکتل مزوتراپی است که چندین دهه است که وجود دارد. این کوکتل باعث جوانسازی پوست و برخی دیگر برند آن با عث لاغری می شود. این کوکتل با ترکیبی از هیالورونیک اسید و دیگر مواد خاص درست شده که باعث جلوگیری از پیری زود رس می شود.

این کوکتل با توجه به خاصیت هالیورونیک اسید بالا باعث آبرسانی عمیق پوست می شود و با این ویژگی ذکر شده شما پوستی شاداب و شفاف تری خواهید داشت. با توجه به کوکتل های رویتاکر نتایج تزریق و درمان به خاطر غلظت آن شما طی 3 الی 4 جلسه نتیجه آن را مشاهده خواهید کرد.

یکی دیگر از خواصی که کوکتل رویتاکر دارد و می توان به آن اشاره کرد پر پشت شدن مو و ضخیم شدن مو سر شما می شود، از این محصول هم بانوان و هم آقایان می توانند استفاده کنند و نتایج فوق العاده آن را ببیند.

در این محصول از موادی همچون: آمینه اسید های ضروری، مینرال ها، ویتامین های گروه ب، زینک و هیالورونیک استفاده شده. جای نگرانی نیست کوکتل مزوتراپی رویتاکر هیچگونه عوارضی ندارد و دارای مجوز وزارت بهداشت می باشد. این محصول برگزیده مزوتراپی در سال های 2016 و 2017 فرانسه می باشد.

مزوژل رویتاکر

از کوکتل های مزوتراپی که می توان به آن اشاره کرد و برای جوانسازی و شادابی پوست استفاده می شود عبارتند از: سایتوکر 715، سایتوکر 523، سایتوکر 516 و سایتوکر 502 می باشد.

این کوکتل دارای طیف وسیعی از هالیورونیک اسید ها می باشد که  برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و با تزریق به نواحی سطحی و میانی پوست سبب آبرسانی ، شادابی و رفع چین و چروک می شود.

اگر می خواهید درباره تزریق کوکتل مزوتراپی بدانید برای تمدید آن نیاز است که هر 4 ماه یکبار انجام شود البته نکته قابل توجه این است که با توجه به نوع سبک زندگی، سن و سال و دیگر موارد می تواند در امر ماندگاری آن دخیل باشد.

مزوژل ها از چه موادی ساخته شده اند؟

  • ویتامین ها
  • مواد معدنی
  • کو آنزیم ها
  • هیالورونیک اسید
  • آنتی اکسیدان ها
  • آمینو اسیدها

انواع کوکتل رویتاکر

مزو لاغری:

یکی از محصولات لاغری ساخت کشور فرانسه برای صورت و بدن کوکتل لاغری رویتاکر سلوکر می باشد. مواد تشگیل دهنده این کوکتل شامل: کافئین، منگنز، اسید هالورونیک، روی و … است.

مزو سلوکر در همه سنین استفاده می شود و هیچگونه عوارض جانبی خطرناکی ندارد همچنین تزریق بصورت 2 بار در هفته می باشد که البته باز هم باید با مشورت پزشک این کار را انجام دهید.

ویژگی کوکتل لاغری

  1. از بین رفتن سلولیت های اضافه
  2. بهبود ظاهر پوست
  3. انعطاف پذیری و مرطوب شدن پوست
  4. تخلیه مواد زائد با استفاده از کافئین
  5. کاهش رسوبات و چربی

موارد منع کوکتل لاغری

  • بانوان باردار و شیرده
  • بیماری های نئوپلاستیک
  • آلرژی و حساسیت
  • بیمارانی که از داروهای ضد انعقادی استفاده می کنند

رویتاکر مو هیرکر:

امروزه ریزش مو یکی از مشکلاتی است که اکثر بانوان و حتی آقایان را درگیر کرده است. داشتن موهایی پر و ضخیم یکی از نکات مهم در امر زیبایی است. با استفاده از کوکتل هیرکر می توانید مشکل ریزش مو و از تاسی سر خود جلوگیری کنید.

ویژگی های کوکتل هیرکر

  • استحکام مو
  • رشد مجدد مو
  • تقویت ریشه مو
  • افزایش تراکم مو
  • جلوگیری از شوره و ریزش مو
  • کوکتل رفع لیفتینگ پوست

کوکتل مزوتراپی استرچ کر رویتاکر

کوکتل رویتاکر Stretchcare

یکی از بهترین کوکتل های مزوتراپی برای جوانسازی و لیفتینگ پوست است که در قسمت میانی و عمقی پوست تزریق می شود. این محصول برای صورت، گردن، دکلته، شکم، کف دست، دست و ران استفاده می شود. کرم استرچ روتکر حاوی مواد مغذی اسید هیالورونیک و مولتی ویتامین های ضروری برای بدن است.

فواید استفاده از این محصول

  • بهبود سفتی و تغذیه پوست
  • پوستی صاف و شفاف را به شما هدیه خواهد کرد
  • تغییر رنگ پوست با استفاده از یک الی دو بار تزریق

فروش عمده کوکتل رویتاکر Cytocare 532

حاوی 32 میلی گرم اسید هیالورونیک، کمپلکس جوانسازی CT50 (ریز مغذی ها، مولتی ویتامین ها، تمامی 20 اسید آمینه ضروری، اسید فولیک، ویتامین B12، اسید لیپوئیک و …) بوده و به سطح پوست صورت تزریق می شود. Cytoker 532 بافت پوست را سفت و بازسازی می کند و چین و چروک را کاهش می دهد. این کوکتل برای پوست افراد بالای 50 سال مناسب است.

  1. رفع کم آبی پوست
  2. درخشندگی صورت
  3. کاهش چین و چروک
  4. کوتاه بودن روند درمان
  5. کذاشتن تاثیرات آنی روی پوست صورت

کوکتل رویتاکر مدل 640 cytocare

Cytoker 640 روی صورت و دکلته استفاده می شود. روش مصرف به این صورت است که پس از تمیز کردن پوست، مقدار لازم محلول را روی صورت یا دکلته بمالید تا جذب بافت پوست شود. این کوکتل به مرطوب نگه داشتن پوست کمک می کند.

کوکتل رویتاکر Cytocare 715

این یک ماده قابل جذب است که حاوی اسید هیالورونیک و یک مجموعه جوان کننده است. این کوکتل در قسمت کم عمق و مرکزی صورت و اطراف لب ها تزریق می شود. کوکتل رویتاکر سایتوکر برای از بین بردن چین و چروک های پوست و حفظ رطوبت بسیار مفید است.

مهمترین علل ریزش مو و درمان آن

1- هرگونه آسیب فیزیکی

ریزش مو مشکل بزرگی نیست که قابل درمان نباشد، اما برای درمان مناسب ابتدا باید علت ریزش مو را بدانید. ریزش مو تا حدودی طبیعی است. کافی است دست خود را بین موهای خود بکشید و با فشار کم دسته ای را بیرون بکشید. همیشه مقداری مو روی دستانتان باقی می ماند. طبق مطالعات علمی، ریزش بین 80 تا 100 تار مو در روز طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد. ریزش روزانه واقعا کمک بزرگی به پوست سر برای ایجاد چرخه رشد موی سالم برای موهای جدید به جای موهای قدیمی است.

دلایل مهم ریزش مو

عواملی مانند جراحی، تصادف رانندگی یا بیماری جدی یا حتی آنفولانزا می توانند باعث ریزش مو شوند. مو دارای یک چرخه زندگی برنامه ریزی شده است: مرحله رشد، مرحله استراحت و مرحله ریزش. شرایط فیزیکی می تواند باعث اختلال در چرخه رشد طبیعی مو شود و در کنار این اختلالات، شاهد ریزش مو نیز می توانیم باشیم. ریزش مو اغلب سه تا شش ماه پس از ترما آسیب دیده می شود.

سخن آخر

اگر شما هم دارید این مقاله را می خوانید احتمالا دارای ریزش مو هستید و یا قصد داری موهای خود را پر پشت تر و یا آنها را تقویت کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از کوکتل های مزوتراپی است که به درمان شما کمک می کند. جهت خرید می توانید از طریق سایت ژیوان مد اقدام به خرید کنید و یا جهت استعلام قیمت با شماره های ذکر شده درون سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 17 =