زیبایی پزشکی

مدل های تزریق ژل لب | معرفی انواع تکنیک های تزریق فیلر لب

تزریق ژل برای خط خنده

ژل لب یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی است. از پرکننده های لب می توان برای بازگرداندن حجم از دست رفته لب های پیرتر و همچنین افزایش حجم و افزایش حجم لب های مشتریان جوان استفاده کرد. تکنیک‌های متداول و شناخته‌شده‌ای وجود دارد که از تزریق پرکننده‌های پوستی برای تغییر شکل صورت، افزایش حجم و پر کردن چین و چروک‌های مختلف استفاده می‌کنند. هدف از ژل لب بسته به ویژگی های طبیعی لب های هر فرد متفاوت خواهد بود.

ژل لب شکل خالص اسید هیالورونیک (HA) است. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می شود. مزیت استفاده از اسید هیالورونیک این است که آب بیشتری نسبت به وزن دارد و در نتیجه ظاهری طبیعی دارد. با افزایش سن، اسید هیالورونیک طبیعی کاهش می یابد و در نتیجه توانایی آن برای اتصال به آب کاهش می یابد. به همین دلیل است که با افزایش سن، لب های ما نازک می شوند.

انتخاب بهترین مدل ژل لب

ژل لب بسته به محل و نحوه تزریق، اشکال مختلفی را روی لب ایجاد می کند. ژل لب می تواند لبخندی طبیعی ایجاد کند. و لب ها و صورت را نرم و صاف تر می کند. فیلر لب انواع مختلفی دارد. نوع محصولی که استفاده می کنید تا حد زیادی به نوع مدل لب مورد نظر شما بستگی دارد.

تصمیم گیری در مورد فرم لب بیشتر باید بر اساس سبکی باشد که بیشتر به لب های شما می آید. بسیاری از مشتریان با عکسی از شکل لب های مورد نظر خود به مرکز مورد نظر مراجعه می کنند. اما لب های افراد متفاوت است، بنابراین دریافت یک کپی دقیق از شکل لب های یک نفر بسیار دشوار است. اگر در مورد کوچکترین نکته مطمئن نیستید و نمی دانید چه چیزی برای شما بهتر است، مشاوره بگیرید و با پزشک خود صحبت کنید.

برخی از مدل های تزریق ژل لب

مدل لب نچرال (طبیعی، کلاسیک)

تزریق ژل لب مدل طبیعی بسیار شگفت انگیز است و یکی از پرطرفدارترین تزریق ژل لب است که می توان آن را با انواع دیگر تزریق مانند نوزاد، روسی و … ترکیب کرد. برخلاف تزریق، تغییرات کمی در صورت ایجاد می کند که زیبایی منحصر به فردی دارد و با تمام قسمت های صورت هماهنگی لازم را خواهد داشت.

تکنیکی مناسب برای کسانی که از فرم لب و لاغری خود راضی نیستند، اما در عین حال نمی خواهند صورتشان از فرم خارج شود، مخصوصا برای خانم های مسن که کیفیت لب های خود را از دست داده اند. این محصول برای همه افراد با هر فرم صورت مناسب است، لب های بالا و پایین متعادل است. البته، برای اطمینان بیشتر و طرح زیبایی طبیعی تر، باید با یک متخصص پزشکی مشورت کنید.

مدل لب روسی

این روش استفاده از ژل لب اخیراً رایج شده است. روش روسی بهترین نتیجه را برای لب های باریک و کوچک خواهد داشت. در این نوع تزریق مقدار کمی ژل هیالورونیک اسید در امتداد خط لب تزریق می شود. لب ها نباید حالت غیرعادی و غیر طبیعی داشته باشند و نباید بزرگ شوند.

در مقایسه با مدل قلب باید بگوییم که لب های روسی حجم کمتری دارند و طبیعی ترند. البته توجه داشته باشید که این روش برای افرادی که لب های بزرگ یا چشمان کوچکی دارند به دلیل رشد زیاد و کشیده شدن لب ها توصیه نمی شود.

لب عروسکی

هدف از تزریق عروسک باربی یا ژل لب این است که صورت را به شکل عروسک یا کارتونی محبوب دخترانه درآورید. شما باید عروسک و لب های جذاب داشته باشید. در این مدل لب پایین بزرگتر از لب بالاست که حس جوانی و ظرافت را به ظاهر خانم می دهد. همچنین برخی از افراد از مدل لب باربی راضی نیستند و جراحی های مختلفی را امتحان می کنند تا سایر اعضای بدن خود را شبیه عروسک معروف کنند.

مدل لب قلبی

این روش تزریق نتایج جذاب و زیبایی دارد و معمولا برای افرادی که صورت بیضی دارند مناسب است. روش قلب بین بالای دو لبه لب فاصله ایجاد می کند و ظاهری شبیه قلب به آن می دهد.

بسیاری از پزشکان برای به دست آوردن نتایج جالب و کامل تر از مدل های قلب استفاده می کنند. لب های قلبی شکل بسیار زیبا و زنانه هستند و طرفداران زیادی در جامعه دارند. اما اگر فرد ناراضی باشد، حذف آن فیلتر ممکن است سخت باشد.

مدل لب صدفی

در روش تزریق ژل لب قالب پوسته ای بر خلاف روش قوس، تمرکز روی لب پایین است و اندازه لب پایین به صورت دو قطره اشک در وسط لب قرار می گیرد. این باعث می شود که لب پایین مانند یک صدف به نظر برسد. البته این تکنیک را می توان با سایر تکنیک ها برای لب بالا ترکیب کرد و شکل و مدل جدیدی به دست آورد.

مدل لب هالیوود

تزریق ژل مدل هالیوودی الهام گرفته از فیلم های هالیوود و افراد مشهور است. برای این مدل، لب های پایین و بالایی به یک اندازه تحت تأثیر تزریق ژل قرار می گیرند. هدف این مدل زیبا و آشنا بودن لب هاست.

مدل لب چاک دار

روش چاک دار بسیار خاص و متفاوت است. در آن یک خط در وسط لب پایینی ایجاد می‌شود و حجم دو ظرف خط بیشتر می شود. از مزایای تزریق به روش چاک دار می‌توان به لبخند های بسیار زیبا اشاره کرد.

مدل لب قلوه‌ ای

مدل قلوه ای برای افرادی که صورت گردی دارند مناسب است. در این مدل به مقدار مشخصی ژل به لب پایین و بالا تزریق می‌شود. لب ها بعد از تزریق تا حد زیادی باد کرده و حجیم می شوند. لب پایین در مقایسه با لب بالا بسیار بزرگتر بوده و از نیم رخ لب ها نیز کمی جلو تر هستند تا زیبایی خود را نمایان کنند.

مدل لب فانتزی

در این حالت حجم لب ها بسیار زیاد می شود و نمی‌توانند حالت طبیعی و عادی خود را حفظ کنند و به صورت فانتزی شکل می‌گیرند. اکثرا کسانی که این حالت را برای لب های خود انتخاب می‌کنند بقیه اعضای صورتشان مانند گونه و فک خود را نیز به حالت فانتزی در می‌آورند.

مدل لب گرد

مدل گرد برای از بین بردن چین و چروک ها و صاف کردن لب ها است. بهترین مدل تزریق برای هر فرد مدل گرد می باشد. در این مدل شکل لب گرد می شود و لب بالایی از لب پایینی حجیم تر می‌شود.

مدل لب سوتی

افرای کمی این مدل را به سایر مدل های تزریق ژل لب ترجیح می‌دهند. برای تزریق ژل لب به مدل سوتی متخصص باید با تزریق فیلتر لب فضای خالی بین لب ها ایجاد کند تا لب ها شکل سوت به خود بگیرند.

انتخاب فیلر مناسب

اسید هیالورونیک دارای غلظت های مختلفی است، مهم ترین اصل برای رسیدن به نتیجه مطلوب انتخاب یک محصول مناسب است. هنگامی که اسید هیالورونیک با غلظت بالا تزریق شود، آب زیادی را به سمت خود می کشد و یک فرم غیرجذاب را در بالای لب ایجاد می کند.

اسید هیاولورونیک در واقع یک نوع قند است و ما آن را به طور طبیعی در بدن خودمان تولید می کنیم. هنگامی که فیلر در ابتدا به لب یا هر جای صورت تزریق می‌شود، طبیعی است که اگر بخواهید، می‌توانید آن را حس کنید (البته نباید ظاهر برآمده یا توده مانند داشته باشد).

انواع ژل های لب

  • نورامیس
  • پرفکتا
  • بلوترو
  • سیتوسیال
  • استایلج
  • رووفیل

تزریق ژل برای خط خنده

خرید و قیمت ژل نورامیس

در بالا انوع محصولات ژل و فیلر برای تزریق ژل خط خنده و لب معرفی کردیم. ژل نورامیس انواع و مدل های مختلفی دارد. هر کدام از این مدلها بسته به نیاز داوطلب برای کاربرد خاصی استفاده می شود. برای اینکه بتوانیم بیشترین بازدهی و بهترین نتیجه را از تزریق این ژل ها کسب کنیم باید موارد استفاده از هر مدل ژل را بدانیم. باید بدانید که خرید بهترین مارک ژل برای تزریق و خرید بهترین مارک فیلر برای پرکردن حفره ها می تواند عمل جوانسازی را برای بیمار تسهیل و مطمعن کند.

خرید و قیمت ژل نورامیس با توجه به پارامترهای مختلف متغیر است. چند نمونه از این تغییر قیمت ها می توان به هزینه تزریق پزشک، نوع کلینیک اشاره کرد. گاهی بین عرضه کنندگان محصولات تفاوت این قیمت را مشاهده خواهید کرد. اگر میخواهد محصول مورد نظر خود را در کم ترین زمان ممکن شفارش دهید و از قیمت ها اطلاع داشته باشید می تواند از طریق وب سایت تجهیزات زیبایی پزشکی ژیوان مد در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + شانزده =