زیبایی پزشکی

رفع ریزش مو با هیرفیلر | هیرفیلر چیست؟

رفع ریزش مو با هیرفیلر

فیلر مو چیست؟ فیلر اولین آمپول پرکننده مو است که برای درمان آسیب مو و مشکلاتی مانند ریزش مو استفاده می شود. این محصول با احیای سلول های پوست سر باعث بهبود ضخامت و استحکام مو و بهبود گردش خون می شود که هم ریزش مو را از بین می برد و هم رشد مو را تسریع می کند.

هنگامی که گردش خون بهبود می یابد، فولیکول ها همیشه تغذیه بهتری دارند که رشد مو را چندین برابر افزایش می دهد. پرکننده مو ریشه و پیاز مو را تقویت می کند تا دوباره فعال شده و رشد کند همچنین از ریزش آنها جلوگیری می کند.

لازم به یادآوری است که پرکننده های مو در بسیاری از موارد درمان مناسب هستند و برای معکوس کردن روند ریزش مو و بازسازی همزمان پوست سر و فولیکول های مو برای تحریک رشد مو مطلوب هستند. با این فواید، پزشکان آن را برای درمان ریزش و نازک شدن مو توصیه می کنند. این روش به دلیل عملکرد عالی با استقبال بی نظیری مواجه شد.

رفع ریزش مو با هیرفیلر |هیرفیلر برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که از تراکم موهای خود راضی نیستند و دوست دارند موهای پرپشت تری داشته باشند، افرادی که موهای نازک در قسمت جلوی سر، شقیقه ها یا وسط سر دارند و افرادی که دوست دارند موهایشان سریعتر رشد کند از جمله افرادی هستند که می توانند از پرکننده مو برای تقویت و رشد مجدد موهای خود استفاده کنند.

این ماده آنقدر موها را تقویت می کند که پیاز مو دوباره کار می کند و در نتیجه موها دوباره رشد می کنند و موهای قوی و بادوام تری خواهید داشت. لازم به ذکر است که خانم ها و آقایان در گروه های سنی مختلف می توانند از این محصول برای داشتن موهایی زیبا و جذاب استفاده کنند.

نحوه درمان ریزش مو با هیرفیلر

استفاده مداوم از سشوار و اتو، رنگ مو یا آلودگی محیطی عواملی هستند که می توانند به موهای شما آسیب برسانند و آنها را نازک و در نهایت موجب ریزش مو شما شود. برای برخی افراد، میزان ریزش آنقدر زیاد است که می تواند منجر به طاسی جزئی یا کامل شود. اما در برخی موارد این آسیب باعث کاهش تراکم مو و نازک شدن آن می شود، بنابراین باید به فکر درمان باشید که بهترین روش استفاده از فیلرها است.

روش کار این محصول به این صورت است که فیلر با کمک سوزن مخصوص به پوست سر تزریق می شود تا مواد مغذی به ریشه برسد. 2 هفته پیش. تزریق فیلر زیر جلدی طولانی مدت وضعیت مو را بهبود می بخشد و از آسیب فولیکول جلوگیری می کند.

فواید پرکننده مو چیست؟

فیلر مو مزایای زیادی دارد که در نتیجه هر روز بر تعداد مصرف کنندگان آن در بازارها افزوده می شود و مردم برای تقویت موهای خود با اطمینان بیشتری به این روش روی می آورند. از جمله مزایای بسیار مهم درمان پر کردن مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشگیری از ریزش مو
  • افزایش سرعت رشد مو
  • فولیکول های غیرفعال را فعال می کند
  • موهای نازک و شکننده را ترمیم و تقویت می کند
  • موهای درخشان و سالم را به شما هدیه می کند

ماندگاری پر شدن مو چقدر است؟

فیلر مو باید در چندین جلسه تزریق و تکرار شود، به خصوص برای کسانی که ریزش موی بیشتری دارند. ماندگاری یکسانی دارد که قطعا غیر قابل برگشت است و حتی بعد از یک سال هم می توان مزایای آن را دید. در این مدت این محصول به رشد کمک می کند و ریزش شدید مو را متوقف می کند به همین دلیل استفاده زیادی از آن شده است.

تعداد جلسات درمان با فیلر مو چند جلسه است؟

البته مشکل موی هر فرد متفاوت است، بنابراین واکنش افراد به روش درمان متفاوت است اما درمان پرکننده مو با هیرفیلر معمولاً به طور متوسط ​​دو ماه طول می کشد و فواصل درمانی هر دو هفته یکبار انجام می شود. تزریق استاندارد پرکننده مو: 1 تزریق هر 2 هفته، به مدت 8 هفته (در مجموع 4 جلسه) می باشد.

رفع ریزش مو با هیرفیلر

تفاوت بین هیرفیلر و مزوتراپی

فیلرهای مو ماندگاری بیشتری دارند: افزودن اسید هیالورونیک به ویتامین ها و اسیدهای آمینه ضروری برای رشد مو، پایداری و کارایی فیلرهای مو را در مقایسه با مزوتراپی افزایش می دهد. هنگامی که فیلر مو به صورت زیر جلدی تزریق می شود،

ژل موجود در آن تا دو هفته فولیکول های مو را می پوشاند و اثر مرطوب کنندگی آن باعث بهبود وضعیت مو و کاهش ریزش مو می شود. تفاوت هزینه مزوتراپی و فیلر مو به دلیل وجود اسید هیالورونیک موجود در هیرفیلر متفاوت است. سرعت بالای نتیجه گیری با هیرفیلر: نتیجه تزریق مدت کوتاهی پس از تزریق قابل مشاهده است.

از دیگر فیلرهای مو می توان به فیوژن ها اشاره کرد، فیوژن ها هم در درسته های مختلف قرار می گیرند که هر کدام ویژگی های مختلفی دارند. دو نمونه پر کاربردی که برای جلوگیری از ریزش و رشد مجدد مو استفاده می شود عبارتند از:

کوکتل فیوژن مدل HAIR MEN

  • رشد مجدد مو
  • ترمیم و تقویت مو
  • ضد شوره و سبوره
  • جلوگیری از ریزش مو
  • تقویت فولیکول و ساختار مو
  • درمان تاسی آندروژنیک مردان

فروش عمده کوکتل فیوژن مدل Hair

  • رشد مجدد مو
  • درمان ریزش مو
  • درمان شوره سر
  • کاهش فعالیت غدد چربی
  • تقوبت و ترمیم فولیکول مو

ویژگی های فیلر مو کدام است؟

فیلر مو ویژگی های بسیار خاصی دارد که همین ویژگی ها سبب شده است تا پزشکان به استفاده از آن توصیه کرده و به افراد دارای ریزش مو تا کید کنند که از این روش بهره ببرند. از جمله ویژگی های بسیار مهم فیلر مو می توان به موارد مهم زیر اشاره داشت:

  • مهار آلوپسی:

کمپلکس فیلرمو می تواند از عوامل اصلی ریزش مو، در برابر آلوپسی محافظت نماید.

  • تحریک رشد مو:

کمپلکس فیلرمو می تواند با تقویت عملکرد بتا-کاتنین و فعال سازی سلول های بنیادی آن که دوباره رشد مو را در مرحله رشد مو یا آناژن تضمین می کند، رشد مو را تحریک کرده و موهایی زیبا و پر پشت را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

  • آنتی اکسیدان:

کمپلکس فیلر مو می تواند با کنترل ROS، ناشی از اشعه UV یا فرا بنفش، استرس و سایر عوامل خارجی، آلوپسی را مهار کرده و موهایی سالم را برای شما به ارمغان بیاورد

  • تحریک آنژیوژنز:

کمپلکس فیلرمو می تواند با تأمین تغذیه ریشه مو از طریق محرک آنژیوژنز، در کنار تحریک خون رسانی و ساخت عروق خونی جدید به تولید فولیکول های مو سالم کمک شایانی نماید.

قیمت تزریق هیرفیلر

بسته به شرایط بیمار و روش درمانی که پزشک در نظر گرفته است، هزینه تزریق فیلر مو در هر بیمار متفاوت است. بنابراین بهتر است به صورت حضوری به مراکز شناخته شده پوست و مو مراجعه کنید و پس از نظر متخصص پوست و مو، هزینه درمان دقیق برای هر بیمار محاسبه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 17 =